Kişisel Verilerin Korunması

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) kapsamında; kişisel verilerinizin hangi amaçlarla işlendiği, kimlerle paylaşılabileceği ve haklarınız hakkında bilgilendirme metnidir.

1. Veri Sorumlusu ve Roller

Bu web sitesinde yer alan iletişim / başvuru kanalları üzerinden paylaştığınız bilgiler, öncelikle EVE İNTERNET İLETİŞİM HİZM.PAZ.SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ (“Bayi”) tarafından, size geri dönüş sağlanması ve başvuru sürecinin yürütülmesi amacıyla işlenebilir.

GÖKNET hizmetinin marka/yayın/abonelik altyapısı tarafında ise ilgili süreçler kapsamında GÖKNET İLETİŞİM A.Ş (“Hizmet Sağlayıcı”) veri sorumlusu olabilir. (Abonelik tesis edilmesi, hizmetin sunulması, mevzuatsal yükümlülükler vb. kapsamlar)

Yetkili Satış Bayisi
EVE İNTERNET İLETİŞİM HİZM.PAZ.SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ
İnkılap Mah. Küçüksu Cad. No:107/23 Ümraniye/İSTANBUL
Hizmet Sağlayıcı
GÖKNET İLETİŞİM A.Ş.

2. İşlenen Kişisel Veriler

İletişim ve başvuru süreçleri kapsamında, aşağıdaki veri kategorileri işlenebilir:

  • Kimlik ve iletişim: Ad-soyad, telefon numarası, e-posta, adres bilgisi
  • Başvuru/işlem bilgileri: Talep konusu, görüşme notları, başvuru adımları
  • Teknik veriler: IP adresi, cihaz/tarayıcı bilgisi, çerez kayıtları (varsa)

3. İşleme Amaçları ve Hukuki Sebep

Kişisel verileriniz, KVKK’da belirtilen veri işleme şartlarına dayanarak; başvurunuzun alınması, sizinle iletişime geçilmesi, hizmet/abonelik süreçlerinin yürütülmesi, müşteri destek süreçlerinin yönetilmesi, mevzuattan doğan yükümlülüklerin yerine getirilmesi gibi amaçlarla işlenebilir.

  • Talep / başvurunun alınması ve geri dönüş yapılması
  • Satış, kurulum ve aktivasyon süreçlerinin yürütülmesi (ilgili olduğunda)
  • Şikayet, talep ve destek süreçlerinin yönetimi
  • Yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi
  • Açık rıza verilmesi halinde bilgilendirme / pazarlama iletişimi

4. Kişisel Verilerin Aktarılması

Kişisel verileriniz; yukarıdaki amaçların gerektirdiği ölçüde, hizmetin sunulması ve mevzuat gereklilikleri kapsamında yetkili kurum/kuruluşlar, iş ortakları ve hizmet sağlayıcılarla paylaşılabilir.

Örn: çağrı merkezi hizmetleri, altyapı/BT hizmetleri, yasal bildirimler vb.

5. Saklama Süresi

Kişisel verileriniz, işleme amaçlarının gerektirdiği süre boyunca ve ilgili mevzuatta öngörülen zamanaşımı/saklama süreleri dikkate alınarak saklanır; şartların ortadan kalkması halinde silinir, yok edilir veya anonim hale getirilebilir.

6. KVKK Kapsamında Haklarınız

KVKK’nın 11. maddesi kapsamındaki haklarınız özetle aşağıdaki gibidir:

  • Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme
  • İşlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme
  • İşlenme amacını ve amaca uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme
  • Yurt içinde/yurt dışında aktarıldığı üçüncü kişileri bilme
  • Eksik/yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme
  • Şartları oluştuğunda silinmesini/yok edilmesini isteme
  • Otomatik sistem analizlerine itiraz etme
  • Kanuna aykırı işlenme nedeniyle zararın giderilmesini talep etme

7. Başvuru Yöntemi

KVKK kapsamındaki taleplerinizi, GÖKNET “Veri Sahibi Başvuru Formu” üzerinden iletebilirsiniz. Talepler, niteliğine göre en kısa sürede ve en geç 30 gün içinde sonuçlandırılır.

Resmi başvuru kanalları (örnek)
  • Yazılı başvuru / noter: “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Kapsamında Bilgi Talebi” ibaresiyle başvuru (adres bilgisi başvuru formunda yer alır).
  • KEP veya e-posta ile başvuru yöntemleri (konu kısmında “KVKK Bilgi Talebi” ibaresi ile)
  • GÖKNET resmi KVKK sayfasında belirtilen başvuru formu yönlendirmesi
Not: Bu sayfa bilgilendirme amaçlıdır. Resmi başvuru yöntemleri ve güncel iletişim detayları, GÖKNET’ün ilgili sayfalarındaki formlarda yer alır.